Regulamin pobytów ośrodka “Domki Świt”
1. Domki wynajmowane są na turnusy minimum 7 dniowe (od soboty do soboty i od niedzieli do niedzieli). Domki wyposażone w pakiety startowe (papier toaletowy, płyn do WC, mydło w płynie, płyn do naczyń, gąbka i ściereczka do mycia naczyń, worek na śmieci, komplet pościeli). Nie zapewniamy ręczników.
2. Doba w domku rozpoczyna się o godz.16.00 a kończy w dniu wyjazdu o godz.10.00.
3. Wstępne rezerwacje przyjmujemy telefonicznie.
4. Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając na konto podane przez właściciela ośrodka zadatku w wysokości 30% całego pobytu w terminie 2 dni. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.
5. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.
6. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd lub wcześniejsze opuszczenie obiektu, spowodowane nie z winy Wynajmującego, nie uprawnia Najemcy do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. W przypadku rezygnacji Najemcy z pobytu w terminie krótszym niż 21 dni od daty rozpoczęcia najmu obiektu, Najemca zobowiązany jest do zapłaty całości opłaty za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku (podstawa prawna: Ustawa o turystyce z dnia.: 24.11.2017 r.).
7. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu gotówką podczas przekazywania kluczy lub w formie przedpłaty przed przyjazdem.
8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny .
9. W ośrodku mogą zostać zakwaterowane psy ras małych, po uprzednim uzgodnieniu z zarządcą w wyznaczonych domkach. W trakcie pobytu na terenie ośrodka psy przebywają wyłącznie na smyczy. Należy zadbać o załatwianie potrzeb fizjologicznych zwierząt na zewnątrz ośrodka.
10. Przyjazdy do ośrodka do godz. 20:00 – późniejsze przybycie wymaga uzgodnienia telefonicznego, wyjazdy od godziny 7:00
11. Przekazanie oraz zdanie domku odbywa się w obecności pracownika ośrodka.
12. W dniu przyjazdu Goście ośrodka zobowiązani są do zapoznania się z wyposażeniem oraz stanem technicznym domku jak również zgłoszeniem ewentualnych usterek i braków. Brak zgłoszenie niezgodności podczas meldunku jest równoznaczne z ich akceptacją. W przypadku wystąpienia awarii lub jakiejkolwiek szkody Najemca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wynajmującego. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy lub osób z nim przebywających na terenie obiektu podczas okresu wynajmu i jest zobowiązany do zwrotu kosztów za naprawę lub wymianę danego przedmiotu w obiekcie jak również na jego terenie w dniu wyjazdu. Najemca nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Wynajmującego dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Obiekcie.
13. Goście korzystający z Ośrodka ponoszą odpowiedzialność materialną za braki, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń będących na wyposażeniu powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających.
14. Awarie i usterki należy niezwłocznie zgłaszać w recepcji ośrodka.
15. Domki należy zdać posprzątane (wyrzucone śmieci, umyte naczynia, zdjęta pościel, posprzątany grill ). Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje dodatkową opłatą końcową.
16. W przypadku zgubienia klucza, wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów wymiany zamka, zgubienie lub zniszczenie breloka 30 zł.
17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się:
– palenia tytoniu,używania otwartego ognia, świec w domkach, wyrzucania niedopałków, popiołu do kosza,
– używania w domkach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku
– zabrania się przechowywania w pokojach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń,
– ze względu na bezpieczeństwo zabrania się rozpalania grilla na tarasie.
– zabrania się smażenia ryb w domkach z powodu zapachu, który trudno usunąć.
Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się
z obciążeniem najemcy kosztem ozonowania domku w wysokości 500zł.
18. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godziny 22:00 do 9:00 , w pozostałych godzinach tylko za zgodą zarządcy ośrodka. Osoby odwiedzające nie mogą korzystać z placu zabaw, basenu, świetlicy i innych atrakcji ośrodka. Cisza nocna od 23 do 7.
19. W przypadku zakłócania wypoczynku innym wczasowiczom zarządca ośrodka może odmówić dalszego świadczenia usług osobą naruszającym regulamin bez zwrotu kosztu pobytu .
20. Właściciel nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione i pozostawione na terenie obiektu.
21. Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi na terenie całego ośrodka w szczególności na placu zabaw, basenie, świetlicy.
22. Gwarantujemy jedno bezpłatne miejsce parkingowe na jeden domek. Parkowanie więcej niż jednym samochodem należy uzgodnić z właścicielem/zarządcą podczas rezerwacji . Dodatkowe miejsce parkingowe jest płatne .
23. Właściciel ośrodka udostępniając miejsca parkingowe nie bierze odpowiedzialności za kradzieże , uszkodzenia pojazdów i inne straty.
24. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody , prądu , dostępu do Internetu itp.
25. Prosimy o wynoszenie i segregacje śmieci do kontenerów na terenie ośrodka.
26. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi/zarządcy ośrodka . Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone .
27. Osoby przebywające na terenie ośrodka wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie swojego wizerunku oraz swoich dzieci i rozpowszechniania ich na portalach społecznościowych , filmach , zdjęciach , plakatach , w internecie w ramach akcji promocyjnych i reklamowych ośrodka . Zgodę te wszystkie przebywające w ośrodku i odwiedzające osoby wyrażają nieodpłatnie i bezterminowo co potwierdzają rozpoczęciem pobytu w dniu przyjazdu .
28. Na terenie ośrodka obowiązują OPASKI IDENTYFIKACYJNE.
29. OPŁATY DODATKOWE
• Siódma i ósma osoba w domku dodatkowo 60zł/osobodoba (piąta osoba mały domek ). ŁĄCZNIE Z DZIEĆMI.
• W cenę wliczona jest opłata za media 5kWh/doba według licznika (pozostałe 1kWh=1,50zł)
• Opłata za pobyt psa 20 zł/doba, po uzgodnieniu w wyznaczonych domkach.
• Kaucja zwrotna 300 zł od domku.
• Opłata klimatyczna zg z uchwałą Urzędu Gminy Darłowo na dany rok.
• Dodatkowe miejsce parkingowe 10zł/doba
• Wymiana pościeli w trakcie pobytu 40zł komplet, mata na materac 20zł.