DOMKI ŚWIT

ZAPRASZAMY NA RODZINNE WAKACJE NAD MORZEM!

DOMKI ŚWIT

ZAPRASZAMY NA RODZINNE WAKACJE NAD MORZEM!

DOMKI ŚWIT

ZAPRASZAMY NA RODZINNE WAKACJE NAD MORZEM!

DOMKI ŚWIT

ZAPRASZAMY NA RODZINNE WAKACJE NAD MORZEM!

Regulamin pobytów ośrodka “Domki Świt”

1. Domki wynajmowane są na turnusy minimum 7 dniowe (od soboty do soboty i od niedzieli do niedzieli). Domki wyposażone w pakiety startowe (papier toaletowy, płyn do WC, mydło w płynie, płyn do naczyń, gąbka i ściereczka do mycia naczyń, worek na śmieci, komplet pościeli). Nie zapewniamy ręczników.

2. Doba w domku rozpoczyna się o godz.16.00 a kończy w dniu wyjazdu o godz.10.00.

3. Wstępne rezerwacje przyjmujemy telefonicznie.

4. Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając na konto podane przez właściciela ośrodka zadatku w wysokości 30% całego pobytu w terminie 2 dni. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.

5. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.

6. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd lub wcześniejsze opuszczenie obiektu, spowodowane nie z winy Wynajmującego, nie uprawnia Najemcy do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. W przypadku rezygnacji Najemcy z pobytu w terminie krótszym niż 21 dni od daty rozpoczęcia najmu obiektu, Najemca zobowiązany jest do zapłaty całości opłaty za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku (podstawa prawna: Ustawa o turystyce z dnia.: 24.11.2017 r.).

7. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu gotówką podczas przekazywania kluczy lub w formie przedpłaty przed przyjazdem.

8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny .

9. W ośrodku mogą zostać zakwaterowane psy ras małych, po uprzednim uzgodnieniu z zarządcą w wyznaczonych domkach. W trakcie pobytu na terenie ośrodka psy przebywają wyłącznie na smyczy. Należy zadbać o załatwianie potrzeb fizjologicznych zwierząt na zewnątrz ośrodka.

10. Przyjazdy do ośrodka do godz. 20:00 – późniejsze przybycie wymaga uzgodnienia telefonicznego, wyjazdy od godziny 7:00

11. Przekazanie oraz zdanie domku odbywa się w obecności pracownika ośrodka.

12. W dniu przyjazdu Goście ośrodka zobowiązani są do zapoznania się z wyposażeniem oraz stanem technicznym domku jak również zgłoszeniem ewentualnych usterek i braków. Brak zgłoszenie niezgodności podczas meldunku jest równoznaczne z ich akceptacją. W przypadku wystąpienia awarii lub jakiejkolwiek szkody Najemca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wynajmującego. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy lub osób z nim przebywających na terenie obiektu podczas okresu wynajmu i jest zobowiązany do zwrotu kosztów za naprawę lub wymianę danego przedmiotu w obiekcie jak również na jego terenie w dniu wyjazdu. Najemca nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Wynajmującego dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Obiekcie.

13. Goście korzystający z Ośrodka ponoszą odpowiedzialność materialną za braki, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń będących na wyposażeniu powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających.

14. Awarie i usterki należy niezwłocznie zgłaszać w recepcji ośrodka.

15. Domki należy zdać posprzątane (wyrzucone śmieci, umyte naczynia, zdjęta pościel, posprzątany grill ). Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje dodatkową opłatą końcową.

16. W przypadku zgubienia klucza, wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów wymiany zamka, zgubienie lub zniszczenie breloka 30 zł.

17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się:

– palenia tytoniu,używania otwartego ognia, świec w domkach, wyrzucania niedopałków, popiołu do kosza,
– używania w domkach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku
– zabrania się przechowywania w pokojach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń,
– ze względu na bezpieczeństwo zabrania się rozpalania grilla na tarasie.
– zabrania się smażenia ryb w domkach z powodu zapachu, który trudno usunąć.
Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się
z obciążeniem najemcy kosztem ozonowania domku w wysokości 500zł.

18. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godziny 22:00 do 9:00 , w pozostałych godzinach tylko za zgodą zarządcy ośrodka. Osoby odwiedzające nie mogą korzystać z placu zabaw, basenu, świetlicy i innych atrakcji ośrodka. Cisza nocna od 23 do 7.

19. W przypadku zakłócania wypoczynku innym wczasowiczom zarządca ośrodka może odmówić dalszego świadczenia usług osobą naruszającym regulamin bez zwrotu kosztu pobytu .

20. Właściciel nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione i pozostawione na terenie obiektu.

21. Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi na terenie całego ośrodka w szczególności na placu zabaw, basenie, świetlicy.

22. Gwarantujemy jedno bezpłatne miejsce parkingowe na jeden domek. Parkowanie więcej niż jednym samochodem należy uzgodnić z właścicielem/zarządcą podczas rezerwacji . Dodatkowe miejsce parkingowe jest płatne .

23. Właściciel ośrodka udostępniając miejsca parkingowe nie bierze odpowiedzialności za kradzieże , uszkodzenia pojazdów i inne straty.

24. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody , prądu , dostępu do Internetu itp.

25. Prosimy o wynoszenie i segregacje śmieci do kontenerów na terenie ośrodka.

26. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi/zarządcy ośrodka . Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone .

27. Osoby przebywające na terenie ośrodka wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie swojego wizerunku oraz swoich dzieci i rozpowszechniania ich na portalach społecznościowych , filmach , zdjęciach , plakatach , w internecie w ramach akcji promocyjnych i reklamowych ośrodka . Zgodę te wszystkie przebywające w ośrodku i odwiedzające osoby wyrażają nieodpłatnie i bezterminowo co potwierdzają rozpoczęciem pobytu w dniu przyjazdu .

28. Na terenie ośrodka obowiązują OPASKI IDENTYFIKACYJNE.

29. OPŁATY DODATKOWE
• Siódma i ósma osoba w domku dodatkowo 60zł/osobodoba (piąta osoba mały domek ). ŁĄCZNIE Z DZIEĆMI.
• W cenę wliczona jest opłata za media 5kWh/doba według licznika (pozostałe 1kWh=1,50zł)
• Opłata za pobyt psa 20 zł/doba, po uzgodnieniu w wyznaczonych domkach.
• Kaucja zwrotna 300 zł od domku.
• Opłata klimatyczna zg z uchwałą Urzędu Gminy Darłowo na dany rok.
• Dodatkowe miejsce parkingowe 10zł/doba
• Wymiana pościeli w trakcie pobytu 40zł komplet, mata na materac 20zł.